Curious Minds: Quantum Computing
How Do You Visualize An Atom?
Chris Monroe, a quantum physicist at the University of Maryland, explains how his understanding of an atom has evolved.
Quantum Entanglement
Chris Monroe, a quantum physicist at the University of Maryland, looks at the currency of quantum computing, described by Albert Einstein as, "spooky action at a distance."