D-Day: Last Words
June 6th, 1944. Canada, Britain and the US storm the Normandy coast to try and wrestle back Europe from Germany and Nazi control. The soldiers called it The Longest Day. It’s better known as D-Day. This unflinching documentary tells the story of the historic World War II battle through the dramatic recollections of those veterans caught up in the action, sharing stories never heard before.