Daldal
Rita Ferreira, the youngest DCP of the Mumbai Crime Branch, must battle a patriarchal mindset at work and her own impostor syndrome as she embarks on an investigation that puts her on a collision course with a cold-blooded killer.
Succeeding in covering her secret, Rita begins making headway in the case, uncovering an unsettling trail of killings that are connected by a pattern that's hard to ignore.