Dana White's Contender Series Dana White's Contender Series
Focused on finding the next generation of UFC talent, Dana White's Contender Series will give 10 fighters the biggest stage of their lives to show they have what it takes to make it.
UFC President Dana White scouts talented mixed martial artists who could potentially be seen in the UFC.