Dark Gathering
Keitaro takes a part-time job tutoring the child prodigy Yayoi. Little does he know she’s a gifted medium hell-bent on finding the spirit behind her mother’s vanishing and she’s gravely determined to drag Keitaro into a terrifying supernatural world.