Dark Side of the Ring
Professional wrestling is the only sport where its stars live in two worlds and balance their in-ring characters with real life. This series examines these complex intersections of fantasy and reality while uncovering wrestling's dark and untold history.
In one of wrestling's most infamous off-script moments, wrestler Bret Hart is stripped of his championship title through a backstage plot of beytral that forever changes the sport.
The last surviving brother of the legendary Von Erich wrestling dynasty revisits the inescapable tragedy that plagued his once iconic family.
The legacy of wrestling's biggest female star, The Fabulous Moolah, is reexamined after controversial allegations surface following her death.