DAS BOOT
New Paths
In the occupied French port of La Rochelle in the autumn of 1942, U-612 is preparing for its first voyage led by Capt. Klaus Hoffmann, who feels pressure to live up to his father's legacy; Simone Strasser begins work as a translator.
The La Rochelle residents struggle to recover following an explosion, and Simone finds herself torn between alliances to Forster and Carla; on U-612, tensions are at a breaking point following a disastrous confrontation with the enemy.
As the crew celebrates the departure of one passenger, the reappearance of another is startling; on land, Carla tries to convince Simone that there are sacrifices to be made in the battle for power, and she starts to plot her next move.