Dating Naked UK
Ten naked singles take their search for love to a whole new level. Fed up of the dating game, these singles will be stripping right back to basics and baring all, in the name of finding love. This is dating undressed, shown totally unblurred.
After the shock of the dumping ground, two daters struggle to adjust to the change in the house. A fancy dress party delivers a special naked treat and too much tongue action pushes one pair to breaking point.