David & Annie: After the 90 Days
Five years ago, David and Annie tied the knot and created a happy life for themselves in the US. Now, they're returning to Annie's village in Thailand to bring home her brother and cousin and give them an opportunity for an education in America.
As lockdown rules ease, David and Annie take the kids fishing to relieve their cabin fever. Once they are finally able to schedule visa interviews, worry starts to creep in that Jordan may not be as prepared as Amber.
David and Annie dread breaking the news to the family about the kids' failed visa interviews. When suspicions arise that their bad luck is the work of bad spirits surrounding David, he and Annie seek the advice of a local spirit communicator.