De Tatta's: The Series
The Tatta's are back, with a Series! But their financial problems are not over yet, so they have to do it all over again. Flipping roti's, hustling in the Holland neighborhood, and running a crazy parcel service: welcome to their new adventure full of comedic twists and turns.
De Excuus Tatta
In this first episode of De Tatta's: The Series, Laura discovers unpaid bills, to Erik's horror. She proposes that they tackle the problems together as a family. Daan is heartbroken because Laila only sees him as a friend, and Jessica finds support from her friends after a breakup. Tensions arise at Erik's work with a new colleague.
Hosselen
In De Tatta's series, the tension between Erik and his new colleague reaches a peak in the Ali Baba garage. Beauty and Trisha help Jessica get a job in Beauty's brother's Surinamese restaurant. Daan learns about manifesting through his friends and decides to earn money on the street.
Erik is surprised to notice that his colleagues at the Ali Baba garage do not use Tikkies. Every time they order food, they fight to pay the bill. Erik, short on cash, takes advantage of this and happily enjoys the free meals. But eventually he learns there's no such thing as a free lunch.
Daan desperately tries to get out of the friend zone with Laila, with the help of the whole neighborhood. Jessica starts driving lessons, and an unexpected romance blossoms in Holland Wijk.
Laura asks for help delivering a package. Richard offers to help, but is shocked when he hears that it has to go to the mysterious German district. He asks his friends in the Turkish coffee house to come along, but only Volkan dares to take on the challenge.
In the last episode of this season of De Tatta's: The Series, Laura continues to struggle with late payments for her work. Erik is tired of being broke and secretly decides to go back to his old employer in the hope of getting a better-paying job. Volkan tries to expand his business.