Yu Ayase, son of a late legendary actress, is overwhelmingly mediocre. When he's invited to stay with his mother's friend, Yu is shocked to find out that he'll be living with three prodigy sisters who possess both beauty and talent…and who rule his new school as the Three Emperors. Can Yu manage to melt the sisters' cold hearts and fulfill his mother's last wish for him to build a happy family?
Yu begins to get to know the three sisters, and they start to see him as more than just an unwelcome guest.
The three sisters grow closer after the festival... and then their father comes home.
As Kazuki prepares for her most challenging role yet, she asks Yu on a date to get in the mindset.