Dear Brother
16-year-old Nanako Misonoo, who attends a prestigious academy, deals with the drama and gossip of high school life via writing letters to her brother.
The Glass Slippers
Mariko looks out for Nanako before class, and shoves Tomoko out of the way when she finds Nanako. Fukiko comes to Nanako's class and announces three Sorority candidates: Mariko, Kaoru, and Nanako.
Nanako sees Kaoru stops Rei from taking some pills. Fukiko invites Rei into the Sorority House to help out with work, but intentionally injures her hand. Rei demands that Fukiko bandage her bloodied hand, but Fukiko refuses.
The bullying continues: Nanako's gym uniform is stolen and cut to shreds, and Tomoko won't lend Nanako hers.