Dear My Princess
Princess An Tu (Lam Thanh My) is the youngest daughter of the retired emperor in 1285, during the Vietnamese Tran Dynasty, known for her beauty and kind heart. She and Prince Tran Ton (Hai Nam) are deeply in love, but they both know that their royal duties would eventually break them apart. While fleeing with Tran Ton on the day of her arranged wedding, she sacrifices herself to save his life after they are pursued into a dangerous situation. Unexpectedly, she awakens – but the year is 2021, and she's somehow ended up in the body of Khanh Tien (Oanh Kieu), a snobbish but talented and beautiful A-list actress. As An Tu tries to understand the modern world, Khanh Tien's CEO Nhat Nam (also played by Hai Nam) finds his actress' sudden change in behavior strange and suspicious, but secretly prefers her kinder attitude. How will this affect An Tu, Khanh Tien, and Nhat Nam's lives?