Dearest
In 2006, Sanada Rio (Yuriko Yoshitaka), a small-town resident, is haunted by an unsolved missing person case. Fifteen years later, Rio is a successful businesswoman whose life is suddenly upended when the missing person reappears, implicating her in a murder investigation. Reuniting with Daiki Miyazaki (Kouhei Matsushita), the detective in charge of the case and her former lover, Rio must confront her past and the secrets she's been hiding. As Daiki investigates, he struggles to determine Rio's involvement, pushing her to reveal the truth about what really happened years ago. This is a 2021 Japanese mystery romance thriller drama directed by Ayuko Tsukahara, Takeyoshi Yamamoto, and Yoshiaki Murao.