Deathless
With Malcolm struggling to find a home amidst the other Halfbreeds, Daniel takes him to explore the community. Detective Blake begins to dig deeper into the Chloe Knapp case - putting him on a dangerous radar.
Malcolm confronts the realities of eternal life. Chloe finds challenges returning to 'normal' life. Members of the Pureblood Council convene to decide the fate of the Halfbreed race.
The Sanctuary team reflects on a job well-done - and a curious change in someone's character. As Daniel and Malcolm link up with the other Halfbreeds for Spider's birthday, Isis continues to progress her hidden agenda.
Chloe's continued involvement spurs Gabi to an intervention. Malcolm becomes interested in a girl way out of his league, and a chance encounter leads to a night of blood and terror.