Death's Game
At the brink of going to hell, Yee-jae must cycle through twelve separate lives and twelve separate deaths in this reincarnation drama.
Death
After enduring seven years of relentless job hunting and daily struggle, Yee-jae finally decides to end his own life. After death, he encounters a mysterious entity.
Death mocks humans, asserting that they desperately struggle to live only after they have died. In this life, Yee-jae reunites with someone he's missed dearly.
Death warns that it will intervene if Yee-jae ever attempts to kill someone, but Yee-jae dismisses the warning as he prepares his revenge.
Yee-jae plans to accomplish what the world has failed to do, while Tae-u begins his counterattack.