Departures
Scott Wilson and Justin Lukach leave their lives behind in search of unique experiences through some of the most beautiful and remote places on earth. The series chronicles the unforgettable friendships, personal successes and sometimes crushing disappointments that befall them on their journey. No prizes, no contests, just real life and real travel.