Desenchantees
Twenty years after Sarah Leroy's disappearance, journalist Fanny returns to uncover the truth and to dig deeper into a group known as "les Désenchantées," girls who knew Sarah all too well.
Determined to comfort his mother, who is more distraught than ever, policeman Benjamin vows to find the killer, only to have his investigation point to Fanny.