Desert Flippers Desert Flippers
Squatters and Scorpions
Eric and Lindsey buy a Palm Springs property sight unseen, but once they get inside they see that it's been trashed by squatters and inhabited by scorpions. Can they turn this home into paradise before their new baby arrives?
Eric and Lindsey beat the market to an Tuscan villa, but the kitchen has been gutted, the in-ground pool is plagued with pests and the landscaping is overgrown. Can the crew transform this modern mess into an old world charmer?
Surprise leaks, a landscaping blunder and unwanted guests in the kitchen threaten to severely eat into the bottom line of Eric and Lindsey's flip. However, the house may be hiding a larger secret that could work in their favor.
Eric and Lindsey may have planned for a minimal renovation, but a leaky pipe and rotting roof quickly add dollars to their budget. Going big on design might be the only way to squeeze a profit out of this flip.
Things are looking up for Eric and Lindsey as they set their sights on a hilltop house, but a utility closet stands between Lindsey and her ideal open concept design. Will Eric's balanced budget triumph over a big-time design?