Devil May Cry Devil May Cry
Cursed by his half-monstrous, half-human nature, Dante must spend his life fighting the forces of darkness — demons. Big ones, sly ones, smelly ones, crafty ones, sexy ones. Everyone knows demons come in all shapes and sizes, and somebody's got to send 'em back to hell.
Dante, a supernatural mercenary, must protect an orphaned heiress from demons unleashed by those who desire her estate for themselves.
Dante accepts a mission from Lady to stop a demonically possessed motorcycle named Red Eye that haunts the motorway.
The mayor's daughter is secretly dating a man who may be a disguised demon. Dante investigates and becomes entangled in something bigger than just a love affair.
Lady meets up with a strange demon-woman who has a lightning-like technique and a history with Dante.
A man stalks Dante in hopes of discovering his secrets, and after he spies Dante dispatching demons, the man's intentions become clear.
A group of treasure hunters is being targeted by a female demon that has possessed the body of a former rock star. Only Dante can keep them alive.