Dhootha
Journalist Sagar's life turns thrilling as he unravels dark secrets behind newspaper clippings predicting tragedies. He becomes a murder suspect, racing against time to clear his name and solve the enigma and faces dangerous twists. Suspense builds in this roller-coaster ride.