Dietland
Dietland is a wickedly funny and extraordinarily timed satire about Plum Kettle, a ghostwriter for the editor of one of New York's hottest fashion magazines. Struggling with self-image and fed up with how she's treated by her boss and society, Plum sets out on a wildly complicated road to self-awakening. At the same time, everyone is buzzing over news reports about men, accused of sexual abuse...
Tender Belly
As the country learns more about Jennifer and its motives, Plum visits a radical feminist organization where she's made an offer she can't refuse.
Plum goes through withdrawal as she works on her new writing assignment; Jennifer rampages, leaving the country a fearful, bloody mess.
Plum participates in the next step of The New Baptist Plan, doing whatever it takes to become truly beautiful; Jennifer's terrorism goes global.
In the final stage of The New Baptist Plan, Plum experiences the harsh reality of dating; Jennifer shocks with an unexpected target.