Dinner Party Diaries with José Andrés Dinner Party Diaries with José Andrés
Step into the home of world-renowned chef José Andrés for a dinner party like no other! With the help of his celebrity friends Jamie Lee Curtis, Bryan Cranston, and O’Shea Jackson, José cooks up delicious recipes that inspire intimate and hilarious conversation. It's an evening of food, fun and surprises—where anything goes and everything is on the table.