Disney's Magic Bake-Off
Descendants
Dara Reneé and Issac Ryan Brown nobly request that the bakers compete, creating Descendants themed wedding cakes for Mal and Ben’s special day!
Disney Theme Parks
We’re off to Disney Parks! Dara Reneé and Issac Ryan Brown challenge the bakers to create cakes inspired by their favorite attractions.
Dara Reneé and Issac Ryan Brown empower the bakers with a bold, fairy tale inspired challenge: Princess inspired cakes with pastry cream and fresh flowers.
We’re off to Camp Kikiwaka with Mallory James Mahoney, Issac Ryan Brown and Dara Reneé. Kid bakers face off in a camp inspired cake challenge!
Lion King inspired cakes reign supreme as the bakers are tasked with creating spotted batter and chocolate crowns for their African landscape inspired confections.