DOGEZA: Tried Asking While Kowtowing
Doge Suwaru is alone with Misenai Kanan in the nurse's office after school, when he suddenly wants to see her panties.
The sun is sets upon me and Murakami Sanami when, in the orange-lit library room, I become determined to grovel.
In the gym, after school, Suwaru is hanging out with his childhood friend, Osaka Akari, who had just transferred from Osaka. This vibe can only mean one thing!