Donkmaster
Big Rim Rebellion in the Bayou
Donkmaster comes to conquer a big rim rebellion in the Bayou. He races ‘70s Caprice donks against two modern Corvettes, and faces local champ Hensley with his '87 Box Chevy.
Orangeburg, South Carolina is where Sage Thomas became Donkmaster. Two Atlanta racers, Ezzy Money in his ’66 Impala and Stuntman in his ’75 Caprice, want to beat him on his turf.
Donkmaster faces an old rival who beat him last time they raced, Boost Doctor and his ’87 Box Chevy. Tensions run high when a high-speed accident puts a driver’s life in danger.