Don't Drive Here
After nearly 10 years behind the wheel of "Canada's Worst Driver," Andrew Younghusband sets off on an even-more terrifying and thrilling adventure. He is put to the ultimate test on some of the world's most challenging and congested urban centres. With the help of a local guide, he learns how to navigate incredible free-for-alls, white-knuckle rides, and just plain chaos. Younghusband uses his skills in the heart of cities like New Delhi, Manila, Mexico City, and Lima. After just one week in each site, he challenges a local professional to a driving competition.