DOUBLE DECKER! DOUG & KIRILL
Doug and Kirill meet suddenly, and say goodbye suddenly too. The day after being assigned to SEVEN-O, Kirill is told he's going to be fired.
Kirill's biggest problem these days is that he's not getting any closer to his partner. Then he, Doug, and Kay are sent on a new undercover mission.
A murderer is sentenced to death, but before he dies, he offers to give critical information on Esperanza in exchanged for a commuted sentence. But is there more to his deal than there seems? And how will they protect him from Esperanza's assassins?