Doug to the Rescue
Equipped with a cutting-edge infrared drone, Doug Thron heads into disaster zones to save the cats and dogs that have been left behind.
The Dogs of Hurricane Dorian
Doug Thron takes his infrared drone from the hurricane-devastated Bahamas to the wildfire scorched hills of California, locating and rescuing dogs, horses, and more.
Lost Dogs of Louisiana
In the wake of Hurricane Laura, Doug heads to Louisiana to help a local firefighter find his lost dog and begin rescue operations in the hard-hit city of Lake Charles.
With the help of expert animal rescuer, Aja Estro, Doug continues his tireless search and rescue missions across the town of Lake Charles following Hurricane Laura.
Doug ventures into the charred neighborhoods of Talent, OR with an old friend, Shannon Jay, to save any of the unlucky felines left behind in the wildfire evacuations.
Doug is called to Puerto Rico to help old friend and rescue partner, Aja Estro, with the massive stray dog population and hoarding cases across the island.
Doug checks in on some of the dogs he’s rescued before turning his attention to the high desert outside LA and a boxer who’s spent 15 months fending for itself.