Dr. Panda
Dr. Panda and his friends try different professions and solve problems with creativity.
A New Chicken Shed for Moo
Dr. Panda and Hoopa build a new chicken shed for Moo`s chickens. When Hoopa accidentally picks up Toto`s colorful drawing instead of Moo`s boring blueprint, he builds the shed according to Toto`s imaginative design.
Moo calls Dr. Panda in a panic all her favourite food is disappearing from her farm! So detective Dr. Panda and Toto set out to solve the mystery, only to find more food disappearing from right under their noses!
Dr. Panda sets off with a metal detector in search of treasure. He and Hoopa take turns with the metal detector, but all they find is worthless junk. When Hoopa happens upon a treasure map their luck seems to turn.