Dracula: Escape the Castle
Today’s couples are Martin and Alexander from Sweden and Merel and Eduardo from the Netherlands. Which of these couples will escape the castle?
Today’s couples are Kevin and Patrycja from Norway and Nitzan and Nadav from Israel. Who will win today's game?
Today’s couples are Michael and Nina from Australia and Floris and Emile from Latvia. Which of these couples will escape the castle first?
Mark from the USA, Elina from Finland and Sarah and Sebastien from Paris, France must keep their cool and escape the castle.