Dragon Ball Z
Goku—the strongest fighter on the planet—is all that stands between humanity and villains from the darkest corners of space. Joined in battle by the Z-Fighters, Goku travels to distant realms in search of the magic powers of the seven Dragon Balls!
Piccolo may have a way to stop Raditz - the Special Beam Cannon! There’s only one problem. He needs time to gather energy for the blast, which means Goku must fight Raditz alone!
Gohan unleashes a mighty attack that not even Radtiz can resist! But as quickly as his power appears, it vanishes. When Raditz prepares to strike back, Goku must make the ultimate sacrifice to save his son!