Dragonaut: The Resonance
With an asteroid hurtling toward Earth, sexy human Dragonauts and their curvaceous dragon companions unite to create a formidable fighting force. In the middle of this race against time are Jin, a heartbroken flyboy, and Toa - a voluptuous mystery woman. If they can unlock the secrets of their connection and convince the Dragonauts to join the action, there may yet be hope for planet Earth!
Tryst: The World Starts Moving
After learning the truth about his family's tragic accident, Jin unknowingly becomes part of an ISDA plot to capture his mysterious new friend.
After being abandoned by Gio, Jin is captured by the Gillard Army and used as bait in a sinister plot to capture an authentic live dragon.
The Lindworm Unit is dispatched to the Moon to assist the Gillard Army in their efforts to capture Toa and Gio. In the meantime, Jin and Toa begin to reconnect.