Dream Destination: A Surprise Trip​
Mexican actor Alfonso “Poncho” Herrera will be the host who will take Karla Souza, Paulina Rubio, Melissa Joan Hart and Tony Dalton to Xcaret, tricked with some excuse or mission, to finally surprise them with a reunion as dreamed of as it is unexpected.
Karla Souza
Karla Souza arrives at Dream Destination without knowing that she will reunite with a female sports leader she admires and who has shaped her life.
Paulina Rubio arrives without knowing that she will be reunited with an actress and singer, a classmate and friend since childhood.
Melissa Joan Hart arrives at the beach expecting to surprise a fan, but instead reunites with a friend with whom she shared a television hit.