Dream Makers
The Journey Begins
From Marrakech to Val d'Isère, this episode explores a both demanding and decisive role: the Chef de Village (Resort Manager). At La Palmyre (France), 11 candidates have one month to prove they are ready.
As Barq prepares for his journey to South Africa and discovers the construction of his future Resort, the candidates push their limits at La Palmyre, while a renovation is completed in Punta Cana.
Barq sets out to find new talent, while others explore a new location. At La Palmyre, high-pressure interviews and committee decisions reshape careers and hopes… except for one, for whom everything can still change.
The moment of truth arrives for one candidate, as Barq prepares for a life-changing move. Between achievement and new ambitions, the series concludes with new destinations… and destinies yet to be written.