Dream Stage
Jun Azuma, once a genius producer ousted after an incident, meets NAZE, a seven‑member K‑pop group aiming for the top. As he guides them through the realities of chasing dreams, their determination inspires him to revive the path he abandoned.
The Fallen Genius
Former star producer Jun Azuma meets the struggling trainees of "NAZE" at a tiny agency.
A Reckless Challenge
Azuma warns them of the industry's cruelty, but their passion begins to move him.
As the dedicated manager fights to save the group from disbandment, Azuma starts providing secret guidance.
NAZE faces intense pressure and a stark gap in status when compared to the elite group "TORINNER".
NAZE performs an original song produced by Azuma for the first time in a high-stakes battle against TORINNER.
As fame grows, Azuma's past scandal is leaked, threatening to destroy the group's momentum.