Dropout Idol Fruit Tart
The new and unexpected idol girls group Fruit Tart has a daunting task: earn 100 million yen before their home is demolished!
Dropout Idol Fruit Tart Episode 1
Aspiring to become an idol, Ino Sakura moves to Tokyo to live in Mouse House, a dormitory of Rat Productions. Informed of Mouse House's crisis, Ino is told to form an idol group with three "dropout" talents who also live there.
Fruit Tart meets Chiko, Nua and Rua of Cream Anmitsu, their producer Riri, and newcomer talent Hemo before their first concert. Hemo helps Ino overcome her nervousness before Fruit Tart's big break.
Ino receives her first fan letter at school from a mystery sender. Hemo joins Fruit Tart as the fifth member and they all do a swimsuit promo shoot.
Fruit Tart comes up with their official autographs to prepare for their CD debut. Hemo and Tone share a fascination with Ino and follow her and Hayu from school. They end up going to karaoke together to practice singing.
Fruit Tart goes on a field trip to observe Cream Anmitsu's concert. After the concert, Fruit Tart gets inspired and tries to come up with ways to be "cute."