Dropping In
British freeskier Paddy Graham meets up with his heroes of freeski – all pioneers who pushed boundaries and changed the face of the sport with new tricks and techniques.
Simon Dumont
Paddy goes to Austria to chat with one of the most decorated freeskiers of his era: Simon Dumont. They talk about how his fearless, results-oriented approach is the key to his remarkable achievements.
Ahmet Dadali
Paddy heads to Austria to meet one of freeski’s renegades – Ahmet Dadali. The pair talk about growing up in the mountains in New York state and how that led to a lifelong passion for the sport.
Paddy meets up with Freeride World Tour veteran Jackie Paaso in Sweden, where the American skier now lives. The pair talk about challenging gender stereotypes – and her reputation for being reckless.
Paddy meets up with boundary-pushing Julien Regnier and discovers how the Frenchman, along with a crew of innovators, helped to change the face of European freeskiing with new tricks and techniques.