Dudes
When Julián meets Antonia, it's love at first sight. Subsequently, Julián is involved in a series of conflicts between love and business.
Us guys
"Antonia Miranda is a young independent woman, who looks for her own way in the Fintech world, she attends her job interview at Billuka. Later, Julian Quintana is smitten by Antonia, not knowing that she is the daughter of Mario Miranda, the very businessman he needs as a new investor."
Contemporary Dilemmas
Julian and Antonia's relationship begins with conflict. Mario Miranda visits Billuka and makes a tempting offer. Mafe and Marcel meet in a bar and establish a friendly talk about their respective friends. Daniel is attracted by the profile of a seductive and particular woman. Everyone is surprised to see that Antonia arrives at Billuka.
Julian's friends are afraid of his courtship to Miranda's daughter might place Billuka at risk. Daniel meets Lorena, a sexy woman with an unconventional job that leaves him fascinated. Julian and Antonia have their first date; however, things don’t go as planned. Mario receives a threat against his family and career. Later, Miranda decides to give Julian a warning.
Julian gives free rein to his feelings and Mafe provides some advice. Marcel goes through a complicated situation. Later, Antonia gets visited by a man from the past; Andrew arrives to destabilize her present. Pressured by his girlfriend, Ricardo becomes obsessed to look younger. Everyone celebrates having closed a millionaire investment; however, Julian doubts his decision.
Andrew confesses to Antonia the reasons why he broke off their engagement. A scandal erupts and it tarnishes Mario’s reputation. Billuka seeks to have an alternative, therefore they contact Lina, Julian's former friend. Tomas uses an app and dates an older woman; she leaves him infatuated.
Miranda's bad reputation takes its toll on his business. Ricardo bears the guilt of having been a bad father. Antonia assumes an important position in the family’s company. Simon tells his friends that he has decided to become a “full-time father”. Julian and Antonia give each other another chance. Meanwhile, Santiago allows his new emotions to flourish. Antonia notices Lina's true intentions.