Duff Takes The Cake Duff Takes The Cake
Duff Goldman and his team of cake decorators, designers and builders receive challenging requests for show-stopping cakes from their social media followers. Then the team tackles making the special creations and delivering them on time and intact.
Baked, Sealed and Delivered
Duff Goldman and his team make a wet-and-wild birthday cake for the Aquarium of the Pacific's one-year-old seal pup and 21 bird-themed cakes for a deserving group of kids at the ultimate surprise birthday party.
Duff Goldman suits up for his biggest job yet -- making the cakes for his own wedding! There's a six-tiered classic wedding cake, an undersea cake suspended in midair and a four-tier groom's cake made entirely of meat.
Duff Goldman creates a storybook cake featuring his favorite Muppets characters for an inspiring group of students, and there's an explosive cake delivery to celebrate a longtime volunteer at Chinatown's Firecracker Festival.
Duff Goldman saddles up for a bucking good time when he delivers a 100-pound bull cake to Professional Bull Riders' legendary entertainer Flint Rasmussen. Then he creates a motorized Zamboni cake for a hockey team.
Duff Goldman takes a polar plunge for the Special Olympics and delivers a giant cake decorated with a winter wonderland. Then he and his team balance a five-tiered masterpiece to surprise a local cake club.
Duff Goldman teams up with the nonprofit Magic Wheelchair to create a prehistoric Jurassic World-themed cake, complete with oozing lava and smoke, for two deserving kids and their families at Universal Studios.