Eclipse Across America
Coast To Coast: Part 1
Join life-long eclipse hunters for a unique guided tour along the path of totality; showcasing the best viewing spots for the eclipse from central Oregon to the banks of the Mississippi River. Along the way, see how small towns and communities in the path are preparing for this thrilling event.
The eclipse journey continues from St. Louis’ Gateway Arch to the coast of South Carolina, where the path of totality leaves the continental U.S. A top data scientists from NASA explains how the strange geometry of the moon’s shadow helps pinpoint the exact path and what viewers can expect to see.