The Grim Sleeper: Mind of a Monster
In 2001, LAPD's cold case unit reopened the files on a series of unsolved murders from the 1980s. DNA evidence led them to one of the most ruthless serial killers - The Grim Sleeper - who preyed on the women of South Central for decades.