The Incredible Journey of Mary Bryant
A true epic of an extraordinary young woman and her fight for the freedom and dignity of her young family in the penal colony of Botany Bay, on the open seas of the Pacific Ocean, in the fine homes of Timor and in the courts of Georgian England.