Who saw the peacock dance in the jungle?
Komugi Yamashita, a college student, loses her father to murder. A cryptic letter leads her to a lawyer, Matsukaze, and a suspect tied to a decades-old execution. Together, they uncover a hidden truth behind her father's mysterious death.