El privilegio de amar
Cristina, a humble orphan girl who pursues her dream of being a model, receives the opportunity to be the image of a famous designer, without imagining that she will meet the family that abandoned her as a child.
El camino de la cruz
Ana Joaquina wants her son Juan de la Cruz to be a priest, however, her father, Raymundo, refuses. Luciana falls in love with Juan.
Luciana is pregnant. Luciana travels to another town and gives birth on the way. Due to lack of money, Luciana makes a difficult decision that will change the fate of her baby.
Luciana marries Andres, becoming the owner of a prestigious haute couture house. Sister Regina tries to get Cristina into modeling with Luciana.
Ramiro, a friend of Victor Manuel, falls in love with Lizbeth. Andres reproaches Luciana for work issues. Cristina makes new friends.
Lizbeth has severe disagreements with her mother. Luciana becomes a tough and implacable woman. Jose Maria feels interest in Lorenza.