The Gift of Your Heart
High schooler Ame Aihara (Mei Nagano) struggles with self-confidence, but finds solace in her kind classmate Taiyo Asano (Yuki Yamada) and her secret dream of becoming a top pastry chef. But as she never told Taiyo about how she felt, they never explored their feelings for one another. Eight years later, they reunite as adults, but disaster strikes when Taiyo suffers a critical accident. A mysterious figure offers Ame a chance to save him, but she must surrender her five senses in return. Will she accept? Can her actions save Taiyo? And will love finally bloom between them? This 2024 Japanese drama series was directed by Hiroaki Matsuyama.