Dawn of the Monster Mako Dawn of the Monster Mako
A 14-foot giant mako shark is spotted in the waters of Portugal's Azores region. Underwater cinematographer Joe Romeiro and his wife, marine biologist Lauren, search the teeming depths around the ancient islands to capture the beast on film.