Electric Bloom
Follows a girl band since they met in middle school to present day, learning how their pre-famous lives go on to fuel their future musical chart toppers.
How It Started
After being forced to perform together in Battle of the Bands, Posey, Jade, and Tulip come together despite their differences and pull off a performance that's truly electric.
How It Almost Ended
Worried that the band may fall apart because of their differences, Tulip books Electric Bloom for their first gig. The girls ultimately learn their differences make them stronger.
Posey worries Shelly Sharp is mad at her after Electric Bloom wins the homecoming performance slot. In the end, Posey learns that not everyone is going to like her, and that's okay.
The girls' crushes on Lucas Jasper come to a head at the school musical, wreaking havoc on opening night. In the end, they make a pact to never let a boy come between them again.