Eli Roth Presents: A Ghost Ruined My Life
Master of horror Eli Roth presents true stories of hauntings that have shattered the lives of the people who have experienced them. Equal parts terrifying and evocative, Roth exposes the real-life horror of paranormal survivors dragged to hell and back.