En Casa de Lucy
At Lucy's House
In this episode, Lucy shows you the importance of blending soft colors, teach you how to make a memoir book of paper, and gives you the recipe for a Mamey flan, and lastly shows you how to use a small bucket as vase for roses.
In this episode, Lucy has the amazing task to re decorate a living and a dining room of ancient bungalow.
In this episode, Lucy shows you how to make a small wheeled table, addresses the importance of window and awning, gives you the recipe of cheese sauce for vegetables.